20.5 C
Tirana
E shtunë, 28 Qershor, 2025
More
    spot_img
    spot_img

    100 persona fituan 33 mln euro nga rrjetet sociale: Tatimet nisin hetimet për mosdeklarim

    Drejtoria e Hetimit njoftoi se ka nisur hetimin ndaj 100 individëve/subjekteve për të ardhurat e përfituara nga platformat sociale. Bëhet fjalë për platformat Facebook; TikTok; YouTube; Instagram; Google; PayPal.

    Tatimet bëjnë të ditur se nga verifikimet paraprake dyshohet se janë rreth 33 milionë euro të padeklaruara.

    Administrata Tatimore ka njoftuar më datë 29 mars, përmes rrjeteve sociale, që individët dhe subjektet të përmbushin detyrimet ligjore nëpërmjet vetëdeklarimit në DIVA 2024.

    Tatimet kanë ftuar tatimpaguesit që nuk kanë reaguar ende, të kryejnë sa më shpejt këtë detyrim, për të shmangur penalitete dhe masa të tjera që mund të sjellë një hetim i thelluar.

    Vitet e fundit rrjetet sociale janë bërë një mjet i mirë nga influencer, personazhe të njohur apo të tjerë për të nxjerrë fitime të shumta. Shuma e deklaruar nga tatimet është relativisht e lartë, duke pasur parasysh që të ardhurat nga tregu i reklamave në Shqipëri në mediat tradicionale vlerësohen në rreth 70 milionë euro, pjesa më e madhe e të cilave vjen nga reklamat në televizione, sipas të dhënave zyrtare nga bilancet.

    SI FITOHET NGA RRJETET SOCIALE

    1. Fitimi nga reklamat (Ad Revenue)

    Platformat: YouTube, Facebook, Instagram, Google (AdSense)

    Krijuesit e përmbajtjes (content creators) fitojnë të ardhura kur shikuesit shohin ose klikojnë reklamat që shfaqen në videot apo faqet e tyre.

    Në YouTube, për shembull, fitimi bëhet përmes programit YouTube Partner Program (YPP) që shpërblen për çdo 1,000 shikime të monetizuara.

    Në faqe web apo blogje, kjo realizohet përmes Google AdSense, që paguan për çdo klikim reklame.

    1. Sponsorizime nga marka (Brand Deals / Influencer Marketing)

    Platformat: Instagram, TikTok, YouTube, Facebook

    Individët me ndjekës të shumtë (“influencerët”) paguhen nga kompani për të promovuar produkte, shërbime apo fushata.

    Këto marrëveshje zakonisht janë direkte dhe nuk kalojnë përmes vetë platformës.

    1. Shitje produktesh apo shërbimesh (Online Shop, Merchandise)

    Platformat: Instagram, Facebook, PayPal, TikTok Shop

    Individët apo subjektet shesin produkte fizike apo dixhitale (si dizajne, kurse, trajnime) dhe marrin pagesa përmes PayPal ose llogarive bankare.

    Pagesat e përfituara për këtë aktivitet janë të tatueshme.

    1. Pagesa për shërbime online (Freelancing, kurse, konsultim)

    Platforma mbështetëse: YouTube, Facebook, PayPal

    Shembuj: krijimi i videove me pagesë, shërbime dizajni, përkthime, mësim online etj.

    Klientët paguajnë zakonisht përmes PayPal apo Stripe, ndërsa promovimi bëhet në rrjetet sociale.

    spot_imgspot_img

    Lajmet e fundit